Baza danych BMW ///M
-
matbuj125
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lip 29, 2011 16:10
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: matbuj125 » czw sie 04, 2011 22:21
-
matbuj125
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lip 29, 2011 16:10
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: matbuj125 » czw sie 04, 2011 22:53
sory ze tak post pod postem ale czy byly takie wersje z czarnym dachem, czy to moze byc okleina?? Te auto jest wersja europejska??
-
Patu
- Posty: 427
- Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Patu » czw sie 04, 2011 23:53
Sądząc po zdjęciach nie wygląda to najgorzej.
Myślę, że możesz się zamknąć w 15 ( w 10 chyba nie ma siły, reperując auto porządnie).
Spojrzałbym na wahacze przyrysowanej strony- czy one nie dostały.
Proś z forum chłopaków o rozkodowanie numeru nadwozia, wtedy wyjdzie, czy to europejczyk.
Ale auto samo w sobie bardzo przyjemne.
P.S: nie ma bata, albo dach lakierowany, albo oklejony, nie było czegoś takiego.
Powodzenia!
-
--==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: --==maly==---- » pt sie 05, 2011 00:05
Ja tu nie widzę więcej jak 10tyś a jak będzie wyjdzie w praniu bo nie wiadomo co w zawieszeniu jest do wymiany.
Dziwne,że kurtyna boczna nie odpaliła.
Przygotuj się też,że będzie ruszony przedni kielich bo w e46 są słabe a widać,że auto dostało kołem więc jakaś korekcja raczej będzie potrzebna.
Zresztą widać,że pękło łączenie tego poszycia za kielichem do lewego fartucha a po tym zazwyczaj w e46 widać,że kielich się ruszył.
-
Patu
- Posty: 427
- Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Patu » pt sie 05, 2011 00:42
--==maly==---- pisze:Ja tu nie widzę więcej jak 10tyś a jak będzie wyjdzie w praniu bo nie wiadomo co w zawieszeniu jest do wymiany.
Dziwne,że kurtyna boczna nie odpaliła.
Przygotuj się też,że będzie ruszony przedni kielich bo w e46 są słabe a widać,że auto dostało kołem więc jakaś korekcja raczej będzie potrzebna.
Zresztą widać,że pękło łączenie tego poszycia za kielichem do lewego fartucha a po tym zazwyczaj w e46 widać,że kielich się ruszył.
faktycznie, widać też chyba po rozpórce, że "wstała" orzy ruszonym kielichu.
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » pt sie 05, 2011 00:47
Kielich na bank dostał.
-
matbuj125
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lip 29, 2011 16:10
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: matbuj125 » pt sie 05, 2011 10:45
Tak mowil ze kielich jest lekko uszkodzony, dach byl malowany, dzwonilem do serwisu i bylo auto na bierzaco serwisowane wszystkie naprawy w serwisie ale jakiego typu nie chcial powiedziec koledzy warto brac ta sztuke?? Ktos da rady rozkodowac vin
-
Patu
- Posty: 427
- Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Patu » pt sie 05, 2011 16:07
Ja bym brał poproś Pana Osa, on ma chyba dojście do Vinu.
-
Patu
- Posty: 427
- Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Patu » pt sie 05, 2011 17:50
Kupujesz auto rozbite- wczesniej z pewną historią z tego co mowisz.
SAM je repereujesz, wiesz co działo się z nim działo.
A co kupisz u Nas w podobnej cenie? Prześledź forum, że wszystkie okazje po ok. 50 tyś. okazywały się mocno wysłużone albo bite.
-
matbuj125
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lip 29, 2011 16:10
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: matbuj125 » pt sie 05, 2011 18:55
bede ze soba bral miernik lakieru.. ile powinien czytnik wskazac, jak gruba jest orginalna warstwa lakieru?
-
matbuj125
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lip 29, 2011 16:10
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: matbuj125 » pt sie 05, 2011 18:57
Pana osa gdzie znajde?? nie ma takiego uzytkownika
-
bartus
- Posty: 345
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 12:29
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontakt:
Post
autor: bartus » pt sie 05, 2011 19:31
-
Patu
- Posty: 427
- Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Patu » pt sie 05, 2011 23:36
matbuj125 pisze:bede ze soba bral miernik lakieru.. ile powinien czytnik wskazac, jak gruba jest orginalna warstwa lakieru?
Ok 100 mikronów, powyżej do <200 element powtórnie malowany, a powyżej szpachelka

-
--==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: --==maly==---- » sob sie 06, 2011 01:35
Patu pisze:matbuj125 pisze:bede ze soba bral miernik lakieru.. ile powinien czytnik wskazac, jak gruba jest orginalna warstwa lakieru?
Ok 100 mikronów, powyżej do <200 element powtórnie malowany, a powyżej szpachelka

Źle piszesz od 50 do 100 mikronów to mają nowe wodne lakiery.
Na E46 do od 100 do 160-180 mikronów w skrajnych przypadkach nigdy nie polerowany zabrudzony lakier może mieć 200um. Powyżej 200 do 300 drugi lakier powyżej 300 już jakieś warstwy szpachli.
-
ssseba
- Posty: 257
- Rejestracja: sob maja 31, 2008 14:21
- Auto: F16
- Lokalizacja: Wwa
-
Kontakt:
Post
autor: ssseba » sob sie 06, 2011 08:01
--==maly==---- pisze:Patu pisze:matbuj125 pisze:bede ze soba bral miernik lakieru.. ile powinien czytnik wskazac, jak gruba jest orginalna warstwa lakieru?
Ok 100 mikronów, powyżej do <200 element powtórnie malowany, a powyżej szpachelka

Źle piszesz od 50 do 100 mikronów to mają nowe wodne lakiery.
Na E46 do od 100 do 160-180 mikronów w skrajnych przypadkach nigdy nie polerowany zabrudzony lakier może mieć 200um. Powyżej 200 do 300 drugi lakier powyżej 300 już jakieś warstwy szpachli.
dokładnie jak napisal maly, mniej mogą miec tylko wnęki
318i(E36)->325i(E36)->525TDS(E39)->523i(E39)->328Ci(E46)->325Ci(E46)->330Ci(E46)->M5(E60)/X5(E53)....M3E46...->645ciE63->535dE60...